PROJECTE ONTINYENT 2011-2015 | BLOC | Coalició Municipal Compromís per Ontinyent

Ontinyent necessita d'un projecte polític obert, engrescador i de Regeneració Democràtica, un projecte que el BLOC vol liderar i al que esteu totes i tots convidats.Un projecte que ja té cap de llista: JOSEP FRANCÉS. Amb aquest blog encetem el treball per concretar i definir el projecte de ciutat que necessita Ontinyent. Ontinyent té Futur, hem de construir-lo entre tots.

Total de visualitzacions de pàgina:

31/3/11

REFLEXIONS PERSONALS AL VOLTANT DEL PLENARI per Pepe Pla

Al Plenari d'ahir dia 30 de març, encara que no estava a l'ordre del dia, ha eixit el tema de la visita del President a la nostra ciutat, han quedat refregades els punts de vista del PP i del PSOE, però la presidència no m'ha donat l'oportunitat d'expressar el meu punt de vista, i més quant s'ha mentit al dir que l'oposició, entre ells jo, no hem anat per que no hem volgut.


NO , sra. Insa, a mi i a molta més gent ens hauria agradat que esta visita haguera segut institucional i no una visita electoralista i partidista, que s'haguera convidat a tots els representants polítics de l'Ajuntament.

I això si que ha pogut veure tot el món que no ha segut així, jo no he segut convidat i molta més gent tampoc. Este regidor quant ha segut convidat i notificat, ha anat a tot el que m'ha segut possible anar, cal recordar-los que sóc un treballador per la política i no un treballador de la política.

Això que es va dir, per part de l’Alcaldessa que,  jo no estava en els diferents actes d'inauguracions per que no volia, és mentir. Entenc que a un acte partidista del Partit Popular, i a la vista d'unes eleccions, no siga convidat l'oposició. En política no tot val.

Pepe Pla
Portaveu del BLOC .

2 comentaris:

miqUi ha dit...

Les seves propies mentires no se les creu ni ella mateix. És indignant.

Anònim ha dit...

Deixarà Caixa Ontinyent la sala per a un acte de Compromís?